tmiro

tmiro

tmiro

Prasačiny momentálne nie je možné zobraziť.
tmiro
Bez komentara
 
vsetkovklude
vsetkovklude | 5.9.2021 14:52

To sa vážne stalo? A ja debil som stavil na istotu s o 5min. 12 :D tam to bolo samé daňový podvodník a zlodej :D


tmiro | 5.9.2021 15:04

Obrázok Kollara som k obrázku textu pridal ja. Aby bolo jasno. Ze nie novinári si robia srandu z Kollara, ale ze sa zosmiesnuje sám.

Ale uznávam, ze sa to dá chápať 2 spôsobmi.

Bud je to tak ako je aj prvoplanovy vtip. Ze kokot, ktorý sfalsoval svoje úspešne absolvovanie "VŠ", priznal sa, ospravedlnil sa (v jednej vete) a potom sa rozčuľoval, že veď sa už ospravedlnil, že niečo možno odpísal, tak čo ešte chcú od neho. Takže v reáli chlapík so strednou školou, kde sa asi tiež nič neučil a ktovie ako prešiel cez maturitu, vykrikuje, že vysokoškolácka sa nemá vyjadrovať ale on môže...

Alebo hovorí ze, my 2 hajzli Remisova a ja sme len taki nevzdelani buzeranti a nemáme sa co vyjadrovať a s nami ani zvyšných cojaviem 3 - 4 milióny ostatných, ktori nemajú vysokú školu minimálne nejakého technického smeru alebo dokonca iba právnych vied.


vsetkovklude
vsetkovklude | 5.9.2021 15:19

No ja neviem, ale bábkoherectvo na Sorbonne bude trochu iná káva ako čokoľvek zo Skalice...on je taký strašný sedlák, že normálne normálne vo mne prebúdza mŕtve sympatie voči Remišovej :D


vsetkovklude
vsetkovklude | 5.9.2021 15:20

normálne stačí aj raz :D


nepochop
nepochop | 5.9.2021 16:27

To niekto vazne pozera tie politicke relacie v nedelu??


el Námel
el Námel | 5.9.2021 16:36

Verča je Kiskov omyl. Ale robiť z nej máňovodiča z EU je omyl.


Jojojo
Jojojo | 5.9.2021 16:49

A koho omylom je Kiska?
Inak mali by sa vôbec politici, ako zákonodarcovia, vyjadrovať k rozhodnutiam súdnej moci, ktorá má byť na nich nezávislá? Podľa mňa bolo takéto komentovanie dosť nevhodné, aj keď to robil JUDr. Fico alebo JUDr. Kaliňák.


pherkard
pherkard | 5.9.2021 16:50

nepochop, nestava sa to casto, ale teraz s tebou uplnne suhlasim a zaroven obdivujem ludi, co na to maju zaludok.
Mna keby chceli mucit, tak ked mi pustia diskusiu Fico + Kolar - tak priznam aj to co som neurobil, len nech to vypnu.


el Námel
el Námel | 5.9.2021 16:55

Kritizuj Kisku aj Remišovú, ale za to čo urobili alebo neurobili


nepochop
nepochop | 5.9.2021 17:00

@pherkard s toho si bic nerob, skvor ci neskvor tu so mnou kazdy v niecom suhlasi.

Tieto relacie su absolutne zbytocne, lebo sa v nich absolutne nic nevyriesi. Je to len pre oko divaka, take zabitie casu.


vsetkovklude
vsetkovklude | 5.9.2021 17:05

Jojojo, tak si najprv ujasni pojmy prokuratúra a súdna moc, prokuratúra je dozorový vyšetrovací orgán a keby týmto rozhodnutím neparodovala samú seba, nikto by nemal potrebu sa k ničomu vyjadrovať. Ak by súdne rozhodnutia šli proti spravodlivosti, áno aj vtedy je možné ich komentovať, alebo si bol v pohode s prvým oslobodzujúcim rozsudkom Kočnera v kauze Technopol? Prokuratúra a súdy majú byť síce nestranné, ale nie nedotknuteľné, ak sa spreneverili ideálu spravodlivosti...


pherkard
pherkard | 5.9.2021 17:07

nepochop - vraciame sa do normalu - uz s tebou nesuhlasim :>D
Tie relacie by zabili skor mna ako cas. Ja som si bol zabicyklovat - 20 km - tak lahucko po rovine a teraz si precitam par sprav a zasmejem sa na nejakych vtipoch ak najdem a uz je tu vecer.
Naozaj si nebudem kazit nedelne popoludnie "vykvetom" naroda.


Len tak
Len tak | 5.9.2021 17:11

skvor, či neskvor ...

Ušla mi nejaká revolúcia v slovenskej gramatike ?


moses
moses | 5.9.2021 19:21

to je iba nepochopova MBA kodifikacia :D


tmiro | 6.9.2021 00:24

Kiska je historická osobnosť a národný hrdina. Podarilo sa mu poraziť Fica. Ako taký mal odísť na dôchodok a bol by takou národnou pamiatkou doteraz, ale pokazil si to tým, že chcel byť v parlamente, napriek tomu, že už sa vďaka jeho pozitívnemu príkladu vysvihlo hore dosť bojovníkov proti Ficovi.


| 6.9.2021 09:46

Kollar nejako vyskakuje - asi uz uplynulo vela casu od tej autonehody. Vtedy bol krotky, za to teraz uz rozprava a dokonca sa aj pohybuje ako hranol (asi kvoli tomu stavcu). Sa nenajde nikto kto by mu dal po pysku?


nepochop
nepochop | 6.9.2021 10:18

@tmiro Kiska a hrdina? To si robis srandu? Ved ten clovek je obycajny zlodej, ktory sa snazil vykupit tym, ze sa hral na anjela.


tmiro | 6.9.2021 11:55

Nevravím o jeho pôžičkách a o Ficovom narrative uzernika. Hovorím o jeho zásluhach v politike


vsetkovklude
vsetkovklude | 6.9.2021 13:05

nepochop, rozviň túto myšlienku, nech ťa môžem zotrieť na 3 doby...


Len tak
Len tak | 6.9.2021 13:23

Skúsim miesto nepochopa :-) Kiska ožobráčil tých, čo si vzali niečo na splátky a potom neplatili, lebo po nich chcel svoje peniaze.


pherkard
pherkard | 6.9.2021 16:09

len tak - nevies to - dal si tam slovo "svoje" navyse. Straca to uplne grady - malo byt: "uzernik Kiska chcle po nich peniaze aj s nekrestanskymi urokmi" - na to slovac pocuva.
Mier ;>D


Len tak
Len tak | 6.9.2021 16:14

pherkard... no tak prepáč, no.


vsetkovklude
vsetkovklude | 6.9.2021 17:50

pherkard, úroky boli v poriadku, nekresťanské boli penále z omeškania u exekútora.


pherkard
pherkard | 6.9.2021 17:59

vsetko..., nie som odbornik na danu problematiku a chvalabohu som ani nemal tu cest sa stretnut s exekutorom (ciou). Al ak si matne pamatam, tak % za exekuciu si stanovuje exekutor a nie predajca. Ten len odovzda pohladavku na exekuciu a z nej nieco dostane.
A ti vsetci chudaci, boli negramotni, ze si neprecitali zmluvy, nevyratali kolko budu platit (kolko preplatia) a vsetci ti chudackovia prisli o pracu, akurat vtedy ked si kupili novy televizor...
Presne ako za 1. republiky - prechlastat na sekeru majetok u zida v krcme a potom ho arizovat.
Tak isto, Kiska je ten zly - do plynu s nim.
J. Slota: "Slovaci su geneticky sprosty narod" - suhlasim - na potvrdenie vysladky volieb v praxi na GP.


vsetkovklude
vsetkovklude | 6.9.2021 18:10

Je to presne tak ako vravíš, ak si niekto neprečíta celú zmluvu, tak si potom búcha hlavu...


nepochop
nepochop | 6.9.2021 19:16

@vsetkovklude to mas ako moje investovanie, jasne, mohol som pred rokmi kupit Lockheed Martin, lebo je to zbrojarsky priemysel, ktory isiel hore, lebo spravili F35ku. Ale je to proti mojim principom. Takisto som mohol kupit Modernu pred tym vsetkym, lebo mi to bolo jasne, ze vystrelia hore (Bill Gates atd), ale nespravili som to, radsej som bol pol roka v statisicovom minuse ako kupovat nieco s cim niesom stotozneny.

Kiska, napriek tomu, ze pri tejto forme podnikania hrozilo, ze ludia skoncia bez strechy nad hlavou, do toho isiel. Co ti to povie o cloveku?


Len tak
Len tak | 6.9.2021 20:02

Nepochop... aj ja som mal nejaké splátky cez Quatro aj cez Home Credit... a napodiv som neskončil bez strechy nad hlavou.

Čím to bude ?


vsetkovklude
vsetkovklude | 6.9.2021 20:21

nepochop, predpokladám, že takto citlivo študuješ genézu a portfólio každej firmy, do ktorej investuješ a si 100% morálny investor.

Vlastne aj keby si len kupoval pri poklese a predával pri raste a využil tak dieru na trhu, je to to isté, čo spravil Kiska...nič viac nič menej...


nepochop
nepochop | 6.9.2021 20:42

@len tak, no tak v tvojom pripade som sokovany :)

@vsetkovklude je mi uplne jasne, ze nieco ako 100% cista firma neexistuje. Takze treba vyberat len mensie zlo, nac to nejde. Podobne ako s tym kupovanim dole, predavanim hore. Beriem to tak, te okradam bohatych.


vsetkovklude
vsetkovklude | 6.9.2021 20:48

...alebo nejakých chudákov, čo sa odrbali pred tebou, vieš dobre, že investovanie nevytvára hodnoty, len presúva kapitál, sám si mi to nedávno písal...


 
Nie ste prihlásený, pre pridavanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
loader